maandag 16 december 2013

5x trendy outfits!

Hey! Vandaag laat ik jullie looks zien, die ik erg leuk vind en zelf wel zou willen hebben! Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren.
Veel plezier met kijken :)








You got the eye of the tiger!
Broek: Coolcat € 49,95
Shirt: H&m €9,95
Ketting: miniinthebox.com €3,21
Armband: H&m €3,95
Schoenen: Nike Air Black






















Ik vind dit echt een leuke look. Zelf hou ik erg van
simpel maar met leuke accessoires het toch opvallend
te maken. Dit is echt typisch mijn style :)

You're fashionable
Sweater: Bleep €14,99
Blouse: H&m €24,95
Broek: Coolcat €39,95
Ketting: miniinthebox.nl €6,06
Schoenen: Nike Air Force grijs



















Ik vind dit ook echt een hele leuke look. Op mijn school 
zie je vaak een blouse onder een sweater, vandaag ook 
die blouse. Je geeft hier een luxe uitstraling mee. Dat komt 
door de kouden lionketting en dat Céline van Parijs komt.
Ik vind zelf sneakers echt leuk, daarom ook hier weer Nike air.


Christmasgirl!



Shirt: boohoo.com €12,-
Vest: H&M €19,95 (fake fur)
Broek:  H&M €19,95
Ketting: Claires €8,99
Schoenen: H&M €19,95






'










Ik vind dit echt een hele leuke look! Het zit lekker 
warm voor 'n luie dag. Ondanks dat het voor een 
luie dag is, is het ook echt helemaal trendy! Dus het 
kan zeker lekker naar school gaan.  


This girl is on fire 
Sweater: boohoo €15,-
Broek: Coolcat €39,95
Muts: Action €0,99
           Studs: Hobbywinkel/H&M (DIY)
Schoenen: wehkamp.nl S.Oliver suède sneakers €39,99




















Dit is lekker warm en goed op elkaar afgestemd. 
Het bestaat vooral om zwart en wit, maar er zijn 
een paar rode tinten doorheen. Ik ben er weg van!

You love blingbling :)

Skort: boohoo.com €16,-
Panty: Bijna overal wel te koop
Shirt Meow: H&M €9,95
Ketting Claires €8,99
DIY Muts: Action €0,99
                   Studs (Hobbtwinkel/H&M)
Beenwarmers: Ik heb echt geen idee.

Schoenen: h&M €19,95














Dit vind ik helemaal tof! Het is echt een stoere
outfit. Je draagt het shirt in de skort met panty
en schoenen met beenwarmers. En om het af
te maken een ketting en beanie. 
Helaas kon ik niet goed vinden waar 
beenwarmers te koop waren.
Ik hoop dat jullie dit net zo leuk vinden als mij.





Ik hoop dat jullie deze look leuk vinden. Ik vind dit echt heel erg topp om te maken. Je bent er wel echt lang mee bezig, maar het is echt leuk! Ik geef het jullie als aanrader als je niks te doen hebt;).
Het zou leuk zijn als je bij de reactie's zegt wat jullie vinden van de leuk, leuk of helemaal verschrikkelijk. hahah.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox