zondag 2 februari 2014

Essence Colour & Go - Pink + Green

Heeeii lezers! Ik weet het, het is een late post. Sorry daarvoor, maar ik heb het vandaag zo druk! Toch heb ik er even tijd voor vrijgemaakt :).
Ik laat jullie vandaag de Essence colour &go nagellak zien :D.


Over het algemeen vind ik Essence altijd heel erg zijn! Goedkoop, maar goed. 
Een tijdje geleden heb ik twee nagellakjes van essence gekocht. De donkergroene nagellak en de roze. 
Ik heb de groene nagellak al wel eerder gehad, maar die was op. Tijd voor een nieuwe dus!
Toen ik de nagellak kocht, bleek die dus de kleur van het jaar te zijn! 
De kleur is een hele mooie, hippe wintergroen. Deze kleur vind ik bij heel veel dingen te combineren en dat is altijd fijn!





De roze nagellak vind ik ook erg mooi. Sowieso houd ik altijd wel van die kleur! Ik heb laatst deze nagellak gebruikt en het is een perfecte kleur! Het heeft een mooie pigment. Na één keer over je nagels, heb je gelijk een mooie kleur en niet te licht waar je dan nog 100 x overheen moet.


                                       




Bij beide kleuren hoef je maar één keer met het kwastje over je nagel te gaan. Bij sommige andere merken moet je verschillende keren over je nagel heen wil je hem helemaal bedekt hebben.
Ook is bij alle nagellakjes van essence zo dat het heel snel opdroogt! Zeker voor als je ongeduldig hebt zoals mij ;p is deze nagellak heel fijn!
De nagellak is echt een aanrader !!! 

Wauw, wat een mooie combi. x'D 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox